.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری 3300 برنامه در هفته بسیج مازندران

شمال نيوز: جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سالن کنفرانس سپاه کربلای مازندران عنوان کرد : در هفته بسیج امسال با شعار هر پایگاه یک مراسم هر بسیجی یک پایگاه شاهد 3300 برنامه فرهنگی اجتماعی بسیج در سراسر استان خواهیم بود.سرهنگ صادقی با تسلیت ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان به نقش رسانه ها در آگاهسازی جامعه به ویژه در این برهه از زمان که دشمن با تمام قوا سعی درگسترش حس ناامیدی درمردم دارد تاکید کرد و گفت:نظام اسلامی باید تمامی قوای خود را در حفاظت از انقلاب اسلامی بسیج کند .وی با اشاره به اینکه آمادگی دفاعی باید در همه احاد جامعه نهادینه گردد به نقش بازدارندگی بسیج اشاره داشت و افزود:تا به امروز نظام اسلامی با استفاده از همین فاکتور بسیج توانست دسیسه های دشمنان را مهار کند .

رحمت سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: بیسج در تمام احاد در حال بروز و ظهور است و اسرائیل سهیونیسم که مدعی چهارمین ارتش بزرگ دنیاست از هیبت بسیج مسلمانان در سدد آتش بس است.

500 یادواره شهدا،همزمان با هفته بسیج در مازندران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا نیز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی در استان گفت: 47 درصد شهدای مازندران بسیجی بوده اند.

الماس پور با اشاره به اینکه هدف گذاری بسیج امروز در سنین 7 سال و ابتدایی است اظهار داشت: کار جدیدی است که در بسیج شکل گرفت و نیازمند کار بسیار است .

وی به برنامه های اجرایی بسیج در این هفته اشاره کرد وافزود: در دو بخش به استقبال هفته بسیج امسال رفته ایم که راه اندازی کاروان های زیارتی از شلمچه کربلای ایران تا کربلای معلا ،همایش طلاب و مبلغین در دهه اول محرم، همایش رسانه و بسیج، همایش مداحان و شیرخوارگان حسینی ،همایش ائمه جمعه و جماعات و هیات های مذهبی از جمله آنهاست.
این مسول به برگزاری 500 یادواره شهدا در هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر برگزار نمایشگاه کتاب که بر گرفته از هزار نمایشگاه کتاب کشوری با تخفیف 50 درصدی ،نهضت روشنگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج استان نیز برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران از اعزام 12 هزار دختر دبیرستانی مازندرانی به اردوهای راهیان نور در خصوص آشنایی با درس آمادگی دفایی خبر داد و گفت: اردوگاه شهدای خرمشهر با ظرفیت 1800 نفر و زیر بنای 4500 متر مربع 12 مهرماه از سوی سپاه استان نمادین افتتاح شد که به زودی به افتتاح رسمی خواهد رسید.

این مسوول در خصوص سوال خبرنگاران در راستای حوادث ارئوهای راهیان نورگفت: اتوبوس های راهیان نور مازندران همه مدل 86 می باشند تا تاکنون اتفاق خاصی را شاهد نبودیم وی اظهار داشت: خرابی امری اجتناب ناپذیر در خصوص وسائط نقلیه است اما مهم تدبیر بجا در موقع حادثه است که باید اتخاذ گردد.

یاد آور می شود: استان مازندران بیش از یک میلیون بسیجی در سه رده عادی ،فعال و ستادی دارد همچنین 170 هزار حلقه صالحین دراستان در خصوص برنامه های تربیتی فعال می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.326 seconds.